2009. szeptember 30., szerda

A 2009. év legjobb svéd hangoskönyve - PO Enquist: Ett annat liv

Kedves Bogi!

A hétvégén a Göteborgi Könyvvásáron dolgoztam az Iris Kiadó standján. A kiadó az idén elöször ítélte oda a legjobb svéd hangoskönyvnek járó díjat. A díjat a könyv írója és felolvasója megosztva kapja.
A 2009. év nyertese Per Olov Enqvist: Ett annat liv (Egy másik élet) címü életrajzi regénye. Mivel az író maga olvasta fel a könyvet, ami 2008-ban August-díjat nyert, ö kapta mind a szerzönek, mind a felolvasónak járó 25-25 ezer koronát.
A díjkiosztó ünnepségen sajnos nem lehettem ott, mert az alatt én lent a standon dolgoztam, de az utána lévö partyn vagy ahogy nálunk hívják, mingelen, már én is részt vettem. Mindkettöt megtekintheted videón az Irisz Kiadó honlapján.

Sok-sok üdvözlettel a napsütéses Göteborgból:

Melissa

Az Irisz Kiadó hangoskönyv díjáról ITT írtam korábban.

Nincsenek megjegyzések: