2010. október 11., hétfő

4 Findus termék mellé egy gyerekkönyv jár


OLVASÁSRA ÉHES?

Kedves Bogi!

Délután a Frölunda téren vásároltam a Hemköp élemiszerboltban, és felfedeztem, hogy ha 4 Findus terméket veszek, akkor 3 gyerekkönyv közül választhatok egyet. A Findus cég fagyasztott termékeit különben is szeretem, vettem hát néhány halat, s elhozhattam az ismert szerzöpáros, Måns Gahrton és Johan Unenge kezdö olvasókhoz szóló kiváló sorozatának második részét: Spöket i rum 13 (Kísértet a 13-as szobában).
A humoros sorozat ötletét a Fawlty Towers angol tv-sorozat adta. Tehát itt minden félresikerül.
A Findus cég honlapján egy vetélkedöt is találtam. 1000 olyan könyvcsomagot osztanak ki, amelyik mind a három gyerekkönyvet tartalmazza. Mindössze egy Findus terméket kell vásárolni, és versenyezni a neten.
A Findus név a magyar olvasók számára sem ismeretlen, hiszen így hívják Sven Nordqvist csintalan cicáját a Pettson és Findus sorozatból. Az író elött éppen egy Findus termék állt az asztalon, amikor nevet keresett a cica számára.

Sok-sok üdvözlettel:

Melissa


1 megjegyzés:

schild írta...

Szerencsés vagy! :-) üdvözlet Szegedről!
Ildi