2011. szeptember 3., szombat

Bereznay Tamás: Mai magyar konyha

Kedves Bogi!

Tavaly szeptemberben jelent meg svédül egy modern francia szakácskönyv (Yvane Cadiou: Modern fransk husmanskost), amiben a receptek a mai kor igényeihez igazodnak. Itt Göteborgban el vagyok kényeztetve a szebbnél szebb szakácskönyvekkel. A Göteborgi Könyvvásáron külön részlege van a szakácskönyveknek, ahol egész nap mesterszakácsok föznek.
Kíváncsi lettem, hogy van-e modern magyar szakácskönyv, és keresgélni kezdtem a neten. A nyáron otthon azután kezembe akadt Bereznay Tamás Mai magyar konyha címü könyve. Kissé félve lapoztam bele, nem szerettem volna, ha csalódás ér. Nem vettem meg, mert nem bírtam volna elcipelni a sok gyerekkönyvvel együtt. Erika barátnömet kértem meg, hogy hozza el nekem Göteborgba.
Most, hogy tüzetesen átnéztem, megállapítom, hogy a nemzetközi versenyben is kiállja a próbát. Grafikailag jól van megoldva, levegös, rendezett, sok-sok színes fotóval. A keresztszemes betüminta külön tetszik nekem. A receptek jók, és tényleg modernek. Nemcsak nézni jó az ételeket, hanem azt hiszem, megenni is. Ráadásul az elkészítésük sem boszorkányság.
A kérdés csak az, vajon el lehetne-e adni Szendvicsországban. Hmm...
Ha legközelebb meglátogatsz, ígérem, ebböl fözök majd.
És szívböl remélem, hogy a Göteborgi Könyvtár is megvásárolja.

Jó étvágyat!

Melissa

Néhány recept a könyvböl

Bereznay Tamás blogja - tele recepttel:)

2 megjegyzés:

Osvárt Judit / Boook Kiadó írta...

Kedves Melissa,
Bereznay Tamás kiadója vagyok. Nagyon örülök, hogy tetszik Önnek a könyv! Látom, hogy sokat foglalkozik gyerekkönyvekkel - hadd ajánljam figyelmébe Tamás legújabb könyvét, ami gyerekételekkel foglalkozik. A Facebookon fotók is vannak róla: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150143449554037.290334.146937769036
üdv,
Osvárt Judit
Boook Kiadó
www.boook.hu

Melissa írta...

Kedves Judit!

Köszönöm, hogy megkeresett. Láttam Tamás másik 2 könyvét is a nyáron Magyarországon. Majd azokat is megveszem, és tüzetesebben tanulmányozom.
A legutóbbi magyar szakácskönyv 11 éve jelent meg svédül. Ezért nem tartom elképzelhetetlennek, hogy Tamás valamelyik szakácskönyvét el lehetne adni Svédországban.

Üdvözlettel:

Melissa

marialarsson20@hotmail.com