2008. október 19., vasárnap

Szegedi Katalin blogja

Kedves Bogi!

Ez itt most a reklám helye. Nemrég fedeztem fel a Csodaceruza honlapján, hogy Szegedi Katalin blogírásra adta a fejét. Nagyon megörültem, hiszen tudod, hogy nagy csodálója vagyok a képeinek. Alice-t időről-időre újra és újra előveszem, hogy gyönyörködhessek a csodálatos illusztrációkban.
Katalin a blogján beavat bennünket a gyerekkönyv-illusztrálás műhelytitkaiba. Szerintem, nagyon kevesen értenek annyira ehhez, mint ő. Egy jó illusztrátornak nem elég a szakma minden csínját-bínját tudni, hanem szem előtt kell tartania, hogy a képei mind gyerekekhez, mind felnőttekhez szólnak. Kata pedig ehhez nagyon ért.
Szerencsére összegyűjtötte a blogján az eddig megjelent könyveit is, így most végre nem kell többé a Google-on keresgélni.
A legújabb könyve, ami karácsonyra jelenik meg az Óz, a csodák csodája lesz, gyönyörűszép illusztrációkkal. Kiváló karácsonyi ajándék. Én is megajándékozom majd magamat vele.
Szegedi Katalin blogjába ITT olvashatsz bele. Érdemes!
Azok pedig, akik Szendvicsországban élnek, nyugodtan javasolják a helyi svéd könyvtárnak, hogy vegye meg Szegedi Katalin könyveit és más magyar nyelvű könyveket is, hiszen a könyvtáraknak külön keret áll rendelkezésére idegennyelvű könyvek vásárlására. Csak ezt nagyon kevés olvasó tudja.

Sok-sok üdvözlettel Göteborgból, ahol hétágra süt a nap.

Melissa

Szegedi Katalinról ITT olvashatsz még a blogomon.

Hanna írása Szegedi Katalinról a Pagony honlapján "Az angyal a részletekben lakik" címmel: ITT

Szegedi Katalin könyvei a Pagonyban most 20% kedvezménnyel kaphatók: ITT

Nincsenek megjegyzések: