2008. november 20., csütörtök

Szegedi Katalin kiállítása a budai Anno Meseboltban


Kedves Bogi!

Hallottál már róla, hogy Budán is van gyerekkönyvesbolt? A nyáron a pesti Pagonyról írtam neked, ami most vetélytársat kapott a Krisztinavárosban. A neve Anno Mesebolt.
A nyáron, amikor hazalátogatok, feltétlenül benézek oda. Ha már most is kíváncsi vagy, hogy néz ki, elárulom, hogy a Csodaceruza honlapján bekukkanthatsz Te is. Meg még azt is elárulom, hogy november 28-án Szegedi Katalin legújabb képeiből nyílik ott kiállítás, amelyeket az Óz, a csodák csodája c. könyvhöz készített. Kár, hogy nem lehetek ott.
Azért nem búsulok olyan nagyon, hiszen minden héten jobbnál jobb programokkal vár a mi göteborgi gyerekkönyvesboltunk a Bokskåpet vagyis Könyvszekrény.
Katalin pedig azt írja a blogján, hogy a képeket áprilisban a Szabó Ervin Könyvtárban is kiállítják. Talán már most betervezhetsz egy pesti utat, hogy Te is láthasd őket eredetiben. Decemberben Stockholmba utazok, hogy megnézzem milyen a Nemzetközi Könyvtár a Stockholmi Városi Könyvtár épületében. Persze azért a karácsonyi vásárra is kíváncsi vagyok.

Sok szeretettel üdvözöl:

Melissa

További információ a Meseboltról Pompor Zoltán blogjáról.

2 megjegyzés:

Pompor Zoltán írta...

:)
egy munkás hónap után újra hozzákezdtem a blogozáshoz, az első dolog amit feltettem Szegedi Katalin kiállításmeghívója volt. Aztán elzarándokoltam ide, hozzád és mit látok :))))))))))))))))))))
szép az élet télen is!
ugye, milyen szép a könyv?!

Melissa írta...

Jaj, nagyon szép.
Ma egész jó hangulatban vagyok. Igazi téli reggelre ébredtünk, úgy csúszkáltunk le a diákokkal reggel a domboldalon iskolába menet. Aztán megtudtam, hogy meghosszabbítják a szerzödésemet, és egészen júniusig maradhatok. Akkor most gözerövel kezdek pályázni, hogy egyre több könyvet vehessek az iskolának. Azt hiszem, az elsö az lesz, hogy írok a McDonalds´nak, és megkérdezem, maradtak-e ki könyvek a Happy Meal-kampányból. Szerintem igen. Hátha kaphatna belölük néhányat az iskola. Na, majd meglátjuk.
Fredrik Härén The Developing World c.legújabb könyvében híres nemzetközi közgazdászokkal készített interjút, és azt feszegeti, mi az, amit a jövöben a leginkább el lehet adni. Valamennyien azt válaszolták: ötletek. Azokból pedig itt nincs hiány.
Üdv.
Melissa