2009. november 22., vasárnap

Facebook avagy tanulj az IKEÁ-tól, hogyan kell reklámot csinálni!

Kedves Bogi!

Az utóbbi idöben állandóan arról olvasok, hogyan kell reklámot csinálni. Van, amiben hiszek, s van, amiben nem. Emlékszem, amikor 5 évesen anyukámmal csirkét árultunk a csabai piacon. Ö hamar rájött, hogy belölem soha nem lesz kereskedö. Persze, sok mindent meg lehet tanulni.
Tegnap feliratkoztam a Facebookra. Kicsit szkeptikus vagyok. Mi a jó égre lehet ez jó? Szerencsére sok barátom segít, s ma reggel kaptam egy videót Erika barátnömtöl, aki többek között könyveket cipel nekem a határon át, ha hazalátogat Peperóniába. "Hát, így tudsz reklámot csinálni a Facebookon!" - írja. Csak az a kár, hogy nem én vagyok az IKEA. Hmmm...
És még meg kell tanulnom, hogy müködik a Facebook, a Wordpress (a svéd wordpress szerkesztöje 150 koronáért (!) vagyis 15 euróért kódolta át a honlapunkat. Elöször valaki 10 ezer koronát kért.), a wikipédia stb.
Szívesen megosztom az IKEA-reklámot, hátha más is tanul belöle.
Bogikám, legközelebb a Facebook-on keress.

Üdvözlettel:

Melissa


2 megjegyzés:

BridgeOlvas írta...

Kedves Melissa!

Remélem, hasznosnak találod majd a Facebookot. Én sajnos túlságosan is kedvelem...

Most láttam oldalt a blogodon, hogy decemberre várható a Montecore magyarul. Nagyon nagy örömet szereztél ezzel a hírrel! Alig várom, hogy kézbe vehessem a könyvet.

Üdv, Bridge

Melissa írta...

Remélem, tetszeni fog a Montecore. Hamarosan írok majd róla a blogon. Nekem tetszik.