2009. november 20., péntek

Katerina Janouch: Ingrid vill äta (Ingrid enni akar)


Kedves Bogi!
Elhatároztam, hogy reklámot csinálok a blogomon a göteborgi gyerekkönyvesbolt, a Bokskåpet, programjainak. Akkor legalább kénytelen leszek rendszeresen képeskönyvekröl írni. És hátha valaki olvassa Göteborgban magyarul, aki még nem fedezte fel ezt a cuki kis boltot, tele gyerekkönyvvel és játékkal.
Holnap, november 21-én, 11 órakor Katerina Janouch Ingrid vill äta címü könyvét mutatják be. Olvass bele!
Most, hogy infót kerestem a könyvröl, felfedeztem egy új svéd gyerekkönyvblogot, Barnboksprat. Fantasztikus, hogy mennyi könyvröl írnak! Három anyuka szerkeszti a blogot, és bárki csatlakozhat hozzájuk, aki gyerekkönyvekröl szeretne írni.
Katerina Janouch újságíró és szexuális tanácsadó. A Sex & sånt (Szex meg olyasmi) címü könyvét meg is vettem Mazsolának.
Ha jól számolom, Ingridröl eddig hét könyv jelent meg. Ezek a legkisebbekhez szólnak, sok képpel és kevés szöveggel. Az ilusztrációkat Mervi Lindman készítette.

Üdvözlettel:

Melissa

Nincsenek megjegyzések: